Beeline research - analizy rynkowe

W branży usługowej bardzo ważnym elementem są preferencje komsumentów oraz ich opinia na temat produktu i usługi. Nasza firma zajmuje się właśnie badaniem satysfkacji klientów oraz analizami rynkowami i badaniami marketingowymi, które dostaraczją bardzo ważnych informacji pomagających przy podejmowaniu klucowch decyzji biznesowych.

  • Nazwa firmy: Beeline research
  • Miasto: Wrocław
  • Województwo: Dolnośląskie
  • URL: beeline-research.pl
  • Tytuł:
    Beeline research - analizy rynkowe
  • ID: 6825
  • Data dodania: 22.03.2015
  • Aktualizacja: 22.03.2015
  • Wyświetleń: 1069

Lokalizacja firmy na interaktywnej mapie

Podlinkuj stronę beeline-research.pl:

Beeline research - analizy rynkowe

Komentarze:

Nick:
Komentarz:
CAPTCHA Image

Ten wpis nie posiada jeszcze komentarza, bądź pierwszy - wyraź swoją opinię.

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

DwaPlusDobrze - strony i

DwaPlusDobrze - strony i sklepy internetowe Poznań
  • 10.08.2015
  • 1166
  • 8004

Agencja interaktywna, która za punkt honoru przyjęła sobie tworzenie unikalnych i profesjonalnych stron internetowych oraz sklepów interneto ... - szczegóły »

Ocena: 2.1/10 (46 głosów)

Odreklamy.pl - szyldy rek

Odreklamy.pl - szyldy reklamowe
  • 16.12.2015
  • 963
  • 8923

Firma OdReklamy.pl jest agencją świadczącą szeroki wachlarz usług reklamowych skierowanych w stronę firm różnej wielkości oraz korporacji. O ... - szczegóły »

Ocena: 2.4/10 (25 głosów)

4dl.pl kampanie reklamowe

4dl.pl kampanie reklamowe Warszawa
  • 24.05.2018
  • 807
  • 14776

Tworzenie stron, strony www – to część z usług realizowanych przez firmę 4DL. Specjalizujemy się w nowoczesnych kampaniach reklamowych dla n ... - szczegóły »

Ocena: 2.6/10 (24 głosów)

WOLFART - agencja reklamo

WOLFART - agencja reklamowa Twój idealny wizerunek
  • 07.02.2024
  • 443
  • 21464

WOLFART to nie tylko nazwa. To nazwisko naszej założycielki - osoby, która w swojej pracy łączy niezłomność i wytrwałość z duszą artystki i ... - szczegóły »

Ocena: 1.0/10 (3 głosów)